
Det är inte långt kvar men tiden går SÅ sakta! Dagarna är SÅ långa. Nu är det jobbigt och jag har ont ont ont. Jag är i vecka 38 (eller 37+4) 16 dagar kvar till BF 22 maj. 16 dagar det låter inte så långt, men det känns som en evighet.

Tjock, tjockare, Helena!!! 😀 Japp 22 härliga kg har jag lagt på mej. Utmanar här ödet i mönstrad klänning. Betty klappade på klänningen och när jag frågade om hon tyckte mamma var fin så nickade hon och log. Min GULLUNGE!
DATUM. UL sa 22 maj, enligt min och Jockes beräkning så är det 18 maj som gäller, men vi hoppas SÅÅÅ på att h*n ska komma tidigare! 18 maj skulle inte alls vara bra för då fyller ju kusin Nelly 3 år, känns ju inte så kul om de skulle ha samma födelsedag.
Nr 1 kom 4 dagar tidigare. (viktuppgång: 20 kg, gick ner 25 kg på 3 månader)
Nr 2 kom 4 dagar tidigare (viktuppgång 25 kg, gick ner allt på kanske 6-7 månader )
Nr 3 kom 17 dagar tidigare (viktuppgång 18 kg, gick ner 23 kg på 9 månader -precis lagom till jag blev gravid igen)
Nr 4 kommer…? H*n kanske väljer att stanna kvar där inne? Känns så ibland… 🙂
Som ni förstår så är det här med bebis nästan det enda som jag har i skallen nu…men idag fick jag ett oväntat mail som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Eller jo det vet jag, men ih…ja vi får se vad som händer. Jag lovar att berätta för er sedan vad vi än har bestämt oss för. Lite crazy känns det…
Sedan har vi ju hönsen som vi ska hämta hem nu i maj också. Jocke fixar på när tid finnes med att renovera upp hönshuset. Sedan ska byggställningen upp och fasaden fortsättas att renoveras. Men först…BEBIS!!! 😀
Jag har mått lite sisådär (läs inte så bra) och Betty har haft en febertopp på 40 grader (troligtvis beroende på 1½ års vaccinet) så jag har inte prioriterat min blogg direkt. Jag har inte heller haft tid att besöka er. 🙁 Men jag lovar att ta igen det. TACK för alla goa kommentarer, det gör mej så glad och jag ser att min besöksräknare har passerat 51 000 besökare på lite mer än ett år, KUL!!!
KRAM