Hej på er!
Nu har jag bara gjort inlägg från min telefon på sista tiden. Har knappt öppnat datorn, men nu känner jag mej lite piggare. Ja jag har varit hemma sjukskriven hela veckan och verkligen bara försökt vila! Jag har blivit bättre. Har inte samma värk, fast sammandragningar har jag ändå förstås -men det är ju normalt. Jag känner mej lite piggare också, jag har inte den där förlamande tröttheten som att mitt huvud var i en bikupa…
MEN jag mår inte alls bra, kan ju inte påstå att jag har någon direkt ork. Men jag blir nog inte ”botad” förrän lilla bebis är hos oss. Planen är att stanna hemma hela veckan och göra ett nytt försök på måndag igen.
För att återkoppla till rubriken: Jag har länge känt att det kommer att hända nåt speciellt när bebisen ska komma ut. Inte så att det känns som att något kommer att hända med bebisen. Nej…men jag har en stark känsla av att det blir något annorlunda. Kanske att jag går över tiden och det slutar med kejsarsnitt? Det KONSTIGA är att jag har tidigare bara hoppat över all info när det gäller snitt (har aldrig snittats), MEN nu har jag läst ALLT om snitt. Eller så kanske bebisen vill komma ut flera veckor tidigare? Eller kanske bebisen väger 6 kg? Eller kanske ligger med rumpan nedåt? Kanske jag föder hemma? Jag vet inte varför jag känner så här, men känslan är stark. Får se om det stämmer. 🙂 Har ni någonsin känt nåt liknande?

Tyra & kusin Theodor 17 aug på vår gård. SÖTUNGAR!

Tyra glaaaaad! 😀






































