Ny header

Äntligen har jag fixat med bilderna som jag knäppte på tjejerna och fixat en ny header! Till och med fått ditt min text Helenas Hem och det var ju inte igår precis den fanns på plats. Hoppas ni gillar! 🙂 Just nu när jag testar att uppdatera så tar sidan en LÅNG tid på sej att öppna. Hoppas att det är nåt tillfälligt, annars får ni hojta till så får jag kolla på det ikväll.

Nu ska Jocke, jag och tjejerna ut på utflykt! 🙂 Stor kram till er som tittar in och jag hoppas att ni får en underbar fredag!

Meya & Tyra

 

Ny header

Hiss eller diss? Nu har den gamla headern blivit pensionerad. Den var ju ca 1,5 år gammal så det var på tiden.

Nya:

Nytt nytt nytt!

Gamla:

Tjejerna var bara 6 månader och 2 år på bilden.

Vad säger ni, hiss eller diss?

Storleken på headern kan eventuellt bli större. Men annars är tanken att det är dessa bilder som ska gälla på våra små busdöttrar! 🙂 Grabbarna vill INTE vara med. Vad gäller bloggen så lyckades inte uppdateringen av det nya temat. Det är därför det har sett så konstigt ut här för vi testar teman hit och dit.

Temat som vi TILLFÄLLIGT använder nu ser helkonstigt ut när man surfar med mobilen, kolumnen försvinner och annat knas händer. Från datorn ser den helt okej ut däremot… Vi fortsätter att jobba med designen och ber samtidigt om ursäkt för stöket här inne. Nu när det börjar lägga sej med allt som varit med blogg, hem och barn (!) så hoppas jag få mer tid för att besöka era bloggar också! 😀

Önskar er en underbar torsdag, här skiner solen och det är plusgrader! SÅ härligt.

Å GRATTIS säger vi naturligtvis till Victoria och Daniels lilla prinsessa! 😀

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.