Igårkväll direkt efter jobbet så åkte jag hem till Lizettie och åt god wok! 🙂
Jag hade helt glömt bort att det var klädvisning hemma hos henne ju. Skrev sist att jag såg fram emot en kväll med min familj ju. Men jag fick en rolig kväll med vänner ist. 🙂 House Of Lola heter märket. Superfina kläder till barn och dam.

Elise visar kläderna. Den vänstra klänningen var SÅ fin. Var tvungen att köpa en sån till Betty, hon ska få den på sin födelsedag. 🙂
En helt annan sak. Har ni sett en vattenfalls fläta någon gång? Det hade inte jag.

Sååå här vacker kom Evelina, Lizetties dotter från frisören. Underbar håruppsättning. Lite trixigt att få till själv kanske… 🙂
Jag har inte berättat om ett kommande reportage och inte heller skrivit om Meya 8 månader. Tänkte mej ett inlägg om hur missnöjd jag var med Gneis köpet också. Mmm får se när jag hinner med allt. 🙂 kram på er och KUL att ni tittar in här!!!
